lördag 2 januari 2010

Gott Nytt 2010


Hej hopp & god fortsättning!
Har fortfarande mina inneboende småsyskon hos mig, ett gäng tonåringar som för 7 dagar sedan kom hit och har gjort oss sällskap i huset. Därav min tidsbrist på att blogga. Under dessa dagar har vi även hunnit med att fira nyår.

I år firade vi det nya året på hemmaplan. Det gick liksom bättre än att ge sig iväg nu när man har en liten grabb som behöver sin sömn. Så vi får se om det blev en ny tradition som vi införde, mycket trevligt var det med god mat, roliga spel och trevligt sällskap. Ett lyckat avslut på år 2009.

Spelar "våghals" = Sanning eller konsekvens
Här följer lite bilder på vår avslutande kväll 2009.
(Saknas på bild fotografen min bror Jimmy.) Annars hela gänget.


Lille Oscar fick följa med oss ut i natten för att skåda fyrverkerierna på himlen.
Hans hörselskydd kom väl till hands denna natt då det pangade som sjutton. Men ingen rädd liten Oscar inte! Han låg i vagnen och tittade så sött mot den mörka kalla himlen där fina färger lös upp.
Min bror Thomas..


Bobban!

Fiina Mickis!
Moi!
Min syster Madeleine, Mickis & Jag..
Mamma med son..
2010´s första puss!


/TINA

1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Tacl för en jättelyckad kväll gumman :) kramar