söndag 17 januari 2010

Åh systra mín...

Hej!

Tar mig tid att blogga lite snabbt nu i pausen av Falk som går på 4an. Bra filmer måste jag säga.

I helgen har mina syskon varit över igen *skrattar*. Men det är ju rätt kul att ha dom här, vi busar och ser på film, åker pulka och busar med Osse som för övrigt älskar dom! Han verkar tycka det är jättetråkigt att vara hemma ensam med mamma om veckodagarna, så vi måste börja planera in mer att göra.


Igår kväll efter pulkaåkningen med goa Mickis så blev det god mat och filmdags. Men strax innan filmen skulle börja gick jag med på att låta min lillasyster "fjortisen" sminka mig. Haha blev rätt okej, förutom att jag knappt kände igen mig i spegeln, såg ut som en pepparkaka. Aja vi tog iallafall bilder på skoj för att få oss ett gott skratt.
Många säger att vi är så lika jag och min lillasyster, är vi verkligen det?





Imorgon tänkte jag visa er Osses första pulkaåkning i backe. *ler* Han och mamma tog sig en tur och självklart dokumenterades detta, så imorgon kommer det upp här på bloggen. Kan för övrigt tala om att Osse har varit lite lugnare i humöret sedan hans extrema mammighet höll i sig. Hoppas verkligen vi får en bra dag imorgon också så man kan få behålla lugnet inombords ett tag till.

Ha en mysig kväll allihopa!

/TINA

Inga kommentarer: