fredag 8 januari 2010

Snö är så jäkla skoj!

Tjabba!

Hann inte med att blogga igår, var rätt trött på kvällen så låg tätt intill en snarkande liten Oscar och såg på tv tills John Blund tittade förbi..

Mina syskon tittade förbi igår och vi gav oss ut i backarna för lite åk och bus, här följer vår dag i bilder:


Moi i favorit mössan som farmor stickat åt mig-01.

Knasiga pappa Micke i mamma Tinas mössa! (han lär för övrigt ge mig en dänga för att jag publicerar denna bilden av honom) *skrattar*
En lite friskare Osse fick följa med ut i friska luften för att få lite miljöombyte. Nerbäddad varmt i vagnen tittade han på oss tokar som busade i backen.

Någon som var helt crazy i backen var helt klart Thomas! Haha hur lyckas han åka på fötterna i denna vinkeln?
Men det lyckades inte så väl då han avslutade såhär... *gapskrattar*
Vi mötte även Bella & lilla Tilde, som stannade en stund och åkte pulka dom också!
Vår plan om att alla syskonen skulle ge sig på Thomas misslyckades då Dennis åkte på en rejäl snööverraskning i ansiktet istället, oops sorry!
Ibland måste någon offras för att nå det slutgiltiga målet ;)
Fina Robin åkte både snowracer och sjärtlapp i backen, det var inget nytt för honom inte.
/TINA





1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Ja det tycker jag :) Jag hör väl av mig nån dag i helgen.. ja inte lördag då eftersom ni har er tradition då ;) hehe kram