måndag 11 januari 2010

Åh vilken snäll mamma jag har!

Hej och godkväll!

Hemkomna från mina föräldrar för några få timmar sedan har spenderat hela dagen där. Min otroligt snälla mamma åkte vid lunchtid hemifrån sig för att möta upp min sambo som hade bilbarnstolen i sin bil för att sedan komma hit och hämta upp oss.*tusen tack mamma*. Satt nämligen här hemma och stirrade på en otroligt tråkig tv och tyst hus och ville komma hemifrån lite. Jättemys att komma hem till päronen lite, och en liten Oscar verkade uppskatta besöket han med. Han log glatt åt en överraskad morfar som kom hem från jobbet vid halv 3 tiden. Det utbyttes kackel mellan grabbarna sen var det dags för vilan.

Vi kom hem runt 18.30 tiden och nu ligger Osse och sover för natten efter att ha fått besök här hemma av farmor & farfar strax innna ögonen slöts av John Blund, lovade att vi skulle titta förbi nån dag nu i veckan så dom får en rejäl dos av Oscar. *ler*

Tog några underbara bilder på min lilla köttbulle i mammas bil påväg hem till dom idag. Är han inte bara för gó min lilla kille?!



Nu kom suget efter att se på film denna afton, men det får bli efter Paradise Hotel såklart, mitt hat/kärleks program. Ha en mysig måndagskväll.

/TINA

Inga kommentarer: