onsdag 27 januari 2010

Happy birthday to mee

Ja må hon leva ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade åååår!


Hinner inte blogga innan vi åker imorrn så grattis till mig själv på 24års dagen i förskott, och grattis Håkan som valde att komma till världen på samma dag som jag, eller vise versa kanske man säger, han tittade ju ut först och jag härmade efter, men hur som helst, GRATTIS i förskott!


Mmm den där tårtan såg inte pjåkig ut den...*dreglar*

Känner som om jag vuxit massor *skrattar*. Men hur som helst blir det inget fira av alls mer än att vi kommer byta miljö lite grann. Skööönt!

Ja väskorna står klara och vagnen ligger redo i bakluckan, herregud känns som om man packat ner hela livet. Vi ska ju bara vara borta i 4 dagar knappt det. Men men bättre ha för mycket med sig än att man inser att man saknar massor, eller håller ni inte med?






Nu blir det att sussa kudden, måste ju få min skönhetssömn medans man är ung, för imorrn är man gammal kärring. *ler*

Godnatt därute och önska oss lycka till på vägarna imorgon!


/TINA

Inga kommentarer: