onsdag 30 december 2009

Syskon-Time/ Min Osse 8 månader!

Hejsan hoppsan!

Har inte hunnit med att blogga, har haft full rulle hela dagarna här hemma.

Mina syskon har spenderat dagarna här och vi har farit ut på äventyr och haft spelkvällar här hemma. Mysigt mysigt. Och idag är ju Oscars 8 månaders dag! Min lilla kille börjar bli såå stor, oj oj! Älsklingen!

Imorgon väntas det nyår och den ska spenderas ihop med brorsans familj och mina syskon, samt Mickis! :) Kommer nog bli jättetrevligt.

Klädval till denna afton, ja blir nog att inviga ett linne som är inköpt för sjuuukt längesen men som jag tydligen kunde ha. Finns inte mycket att välja på annars i garderoben. Sedan börjar tankarna kring om man skulle orka locka håret imorgon. Vi får helt enkelt se. På matsedeln står varm smörgåstårta. *mumma*

Har egentligen tänkt lägga upp olika videos på lite stuff men jag orkar inte.. =/
Aja ha en bra dag, själv väntas storstädning i hela kåken samt bullbak!



/TINA

Inga kommentarer: