fredag 15 januari 2010

Vart är min Oscar?

Hej...

Usch säger jag bara, är irriterad och trött. Imorse vaknade Osse när pappa M dragit iväg till jobbet. Det blev skrik så hela kvarteret vaknade. Jaha vi går ner på undervåningen och det är fortfarande inga nöjda miner, utan skriken fortsätter......

Efter tragglande med gröten så går vi upp och lägger oss igen, tack säger jag bara, vi fick sova 1 ½ timma. Det behövde nog vi båda två.

Nu sitter vi i köket igen. En irriterad och arg Oscar skriker såfort jag försvinner utom synhåll. Och det eskalerar till att han skriker på mig nu när han sitter intill mig också. Jag blir så trött på dessa dagar. Vart är min vanliga goá Osse?

Till råga på allt lyckades han riva sig på kinden när jag skulle hälla upp kaffet, ett
stort jäkla rivsår som antagligen blev då han lekte med pinguboken =/ Stackaren...


Igår / Idag
Jag hoppas innerligt att denna dagen blir bättre ju fler timmar vi är uppe, annars blir det till att sova tidigt denna fredagskväll.

/TINA

Inga kommentarer: