tisdag 19 januari 2010

Handmålning

Dagen har varit ett rent H*****E! Har verkligen försökt allt men ändå har det blivit gallskrik och irritation... Det är en utmaning må jag säga, och mitt i allt liv fick jag dö ont i magen, kunde knappt stå upp i vardagsrummet.. Undrar ja, vad kan det ha varit?

Idag försökte jag iallafall introducera lite handmålning och det började jättebra och var jättekul tills mamma inte lät lillfisen äta på fingrarna som lyste av härligt läckra färger. Slutade med gallskrik och självklart var jag ju tvungen att bråka lite till med honom, då jag var tvungen att tvätta av honom färger. Fina bilder blev det iallafall såhär i efterhand, men var det värt det? NEEJ!


Mmm ser gott ut tänker lillfisen..


Kladd kladd, var jätteroligt ett tag iallafall!

Han somnade snabbt nu ikväll iallafall, skönt. Behövde verkligen jag...

Imorgon åker vi in till stan, ska inhandla lite stuff bl.a denna, om jag inte hittar någon annan och sedan blir det att göra nått kul åt håret.

Hoppas det funkar bara. Återkommer imorrn!

Ha de så gott alla ni.

/TINA

Inga kommentarer: