onsdag 6 januari 2010

En sjuk liten grabb och inköpsfynd.

Hej på er!

Gårdagskvällen blev lite bättre för Osse och oss andra, lite gnäll blev det men han somnade relativt lätt om man ska jämföra med helvetesnatten. Behövde inte ens ge Nezeril igår. Vaknade imorse av en orolig Oscar bredvid mig och denna gången var han igentäppt. Letade efter klockan och såg att den var 10. *sovmorgon wohoo*

Vi gick ner och åt frukost och lekte lite framför barnkanalens "Fifi" och nu ligger han återigen och sussar. Vi är överbjudna på middag ikväll hos Micket föräldrar, men vette katten om vi kommer att gå över nu när lillfisen är så pass trött & gnällig på kvällarna och hostar rätt ordentligt med. Vi får helt enkelt se hur dagen rullar på och vilket humör han är på, för är han som igår, så blir det bara till att vara hemma.

Igår beställdes det skidbrallor åt Micke som inte hittade nått på rean i alla sportaffärerna. Så det blev dessa och billigt blev det, dock såg jag när beställningen var lagd att det inte var termobyxor utan skalbyxor. Men det var sådan jag köpte också och har testat dom ute i snön, så med något varmt under kommer dom bli toppen!

Glömde att berätta att jag hittade mina favorit skor på rean, fick dom för 250 kr på team sportia, gissa om jag var glad? Dom har ju kostat 500kr, och det är något som vår ekonomi just nu inte har tillåtit. Så jag var överlycklig, nu kan jag kasta mina gamla slita och ersätta dom med dessa nya fräscha vita wunderschöna pjuxen. Tänk va roligt det är när man kan hitta fynd på rean.



Har inga roliga bilder att lägga upp så bjuder på denna roliga video på mina syskon Thomas & Madde som klantar till sig påväg upp för pulka backen här hemma. *skrattar*.



Ha en fin dag / TINA

2 kommentarer:

Thomas sa...

Men det var ju halt!! :D

mikaelajepsen sa...

hahaha klantarsle!!