onsdag 28 oktober 2009

Vi råkar gilla Barbapappafamiljen!



Hejsan denna Onsdag...


För några dagar sedan var min mamma otroligt snäll och köpte lite Barbapappa saker åt Oscar efter att jag ringt och bett henne plocka på sig allt hon kom över *skrattar, mamma är liiite fanatisk i Barbapappa, men dom e ju så söööta*.


Jo det var nämligen så att i Nettobladet sålde dom lite roliga saker bla böcker som jag vet var väldigt spännande att läsa när jag var liten, så självklart måste också vår Oscar få ta del av berättelserna. Han är jättenöjd med filten och kudden, böckerna ska vi snart introducera också, väntar bara in rätt tillfälle här hemma. Efter lite snack om hur betalningen skulle ske så hade mormor och morfar bestämt sig för att detta var några tidiga julklappar till Oscar. Detta tackar vi så jättemycket för, allra helst Oscar!






Matstolen jag bloggade om igår, heter Akta Graco - Tea Time High Chair,
och här är en bättre bild på hela stolen, även i hopfällbart läge, toppen när man vill spara plats här hemma!
/TINA

Inga kommentarer: