torsdag 29 oktober 2009

Åka till mamma?

Ja idag ska vi iväg hemifrån, har tröttnat på väggarna här hemma trots att dom är väldigt fina nu *ler*.
Men känner för att åka hem till mamma och umgås, saknar våra morgnar med kaffekopparna och våra pratstunder, så får ta det idag om nu allt gick bra uppe på vårdcentralen *håller tummarna*.

Sen blir det nog att gå förbi farmor också, frågade om hon hade lust att sticka lite vantar och kanske någon mössa åt Oscar, för det är väääldigt dyrt att köpa. Två dagar senare ringer hon upp och talar om att hon stickat massor med vantar, sockor, mössor, tröjor m.m (min farmor älskar att sticka!) . Så blir att gå förbi där och se vad hon knåpat ihop.

Skrev igår ett inlägg om hur underbar min son är, tråkigt att han inte kunde låta mamma få någon sömn inatt när han varit så underbar hela gårdagen. Låg och skulle vända sig på mage HELA tiden, och det är ju helt okej med mig, bara det att han INTE vill eller orkar ligga och sova så. Då blir det istället en massa gnäll och skrik och mindre sömn för mig... Sedan sparkas han ju också så jäkla hårt. Rejäla slag och sparkar fick jag uthärda inatt då en frustrerad och arg liten kille inte vill sova ordentligt. *suck* Inatt blir det att försöka lägga honom i vaggan. Orkar faktist inte ligga vaken en natt till för att vända honom, så vi får väl se om det går bättre med vaggan som tyvärr inte har använts då Oscar inte ville ligga utan sin mamma tätt intill.

/TINA

Inga kommentarer: