onsdag 14 oktober 2009

Nya inköp

Hej!

Varit nere på stan i några timmar, gick hur bra som helst, men attan va kallt det är ute!! Man förfryser ju nästan, men lille Oscar höll sig varm i overallen han fått av farmor och farfar samt med tillhörande mössa och vantar.

Undrar hur kallt det blir till i vinter sen då när det redan är såhär kallt till hösten. *hemska tanke*

Iallafall nya inköp idag, hämtade upp vårt Up & Go paket och det innehöll inte lika roliga saker som jag trott men ändå bra grejer, så det tackar vi för!

Sen hittade jag ju denna fina och billiga body på lindex (49:-)



Samt denna hur coola och fina som helst på cubus (99:-):




Det roliga med bodys från cubus är att den kostade 99:- och det tycker jag egentligen är lite för mycket nu när vi inte har så jättegott om pengar men blev helt förälskad så tänkte "köp den ändå" och väl framme i kassan registrera hon in den för 40:-. Va?!! sa jag och log från öra till öra, visade sig att den inte hade hunnit bli omregistrerad från tidigare. Aja hur som helst så var det en trevlig överraskning.

Skräcken för rulltrappor har ännu inte släppt, och min underbara storebror tvingar mig upp och ner för dessa "så du lär dig" men usch det är ju så läskigt, om jag är själv på stan tar jag nog hissarna som finns tillgängliga istället. *fnittrar*

Hihi tog ett kort på Oscar iförd tomteluva, vi måste ju träna inför julen ju! Hihi, men han tyckte inte det var lika kul som jag, därav "the look" = pappa upp i dagen.


Aja nu blir det att ta en energidryck för att orka med resten av dagen, får besök snart av Mickis och sen blir det att mysa framför tvn ikväll till Greys Anatomy. Ha en bra höstdag!

/TINA

Inga kommentarer: