onsdag 28 oktober 2009

Tack för en fin dag Oscar!

Vaknade imorse av att lille Oscar låg och klappade mig på kinden, och inte slog till mig för en gångs skull *skrattar*. Fick ett stort leende när jag slog upp ögonen och mötte hans och vi låg kvar en stund och mös, du underbara lilla kille!

Sedan har dagen rullat på väldigt bra, har fått lite hushålliga uppgifter gjorda och alla måsten med lilla Oscar har gått kanon bra, vi hade fallit ur rutin när mina syskon var på besök, men nu har vi åter funnit dom igen och både jag och Oscar mår bra av att få in vilostunderna och matningstiderna här hemma.

Nu till kvällen satt vi uppe och väntade på pappa Micke som är på jobbet, tyvärr hann inte grabbarna se varandra idag då Micke var tvungen att jobba över, men nu ska han vara ledig tors, fre och hela helgen, så får passa på att ha lite kvalitetstid då istället! :)

Imorgon ja då kanske vi åker över till mamma om hon känner sig bra dvs, nått om vårdcentralen hörde jag idag i telefon så måste luska vidare på vad det handlade om..

Nu till nattningen av Oscar gick lätt som en plätt han somnade fint och sussar nu kudden så bra så, var uppe nyss och kikade litar inte riktigt på babymonitorn, fast den är väldigt bra. Ha en fin kväll nu!



Du är vår guldklimp Oscar och vi älskar dig så otroligt mycket hjärtat!

/TINA

Inga kommentarer: