tisdag 20 oktober 2009

Nytt i Oscars Garderob

Ja så har man då gjort av med massa pengar, men åt rätt person nämligen OSCAR!

Idag kom vi iväg till Maxi huset me goa Mickis, tusen tack för allt idag gumsan!

Vi gick från affär till affär och jag hade rena inköpslistan med mig idag:


Pyjamas
Bodys
Fleece overall
Ramar


Och allt detta fick jag också tag på...







Inne på Lindex stötte jag på Tessan från jobbet, med lilla Flora, ja hon var den första på Ekströms att få barn och hennes lilla tös var redan 9 månader, ojojoj så fort tiden går!


Köpte en fleece overall som sagt, Oscar har redan en jättefin overall som han fått av sin farmor och farfar, men den blir lite varm för honom nu innan snön kommit, så var därför på jakt efter något lite tunnare, men även denna overallen var tjockare än jag trott, men jaja nu har pojken två, har man lite att byta med nu då.. *skrattar*

Super rolig dag och det tackar både jag och Oscar för!


/TINA

Inga kommentarer: