tisdag 6 oktober 2009

Movie Night

Halloj!
I söndags åkte jag och Oscar över till mamma och pappa för att umgås och fira min syster som fyller år imorgon :) *Grattis i förskott*

Där blev det god mat och tårta, dessvärre var Oscar inte så glad, kliar i tänderna emellanåt så jobbigt så för honom... Men ingen bissing än ;)




När jag satt där började syskonen prata om att se på film ihop och då slog det mig vilken tur dom har som har varandra. Fick då en impulsiv idé om att se på film hemma hos mig och slumberparty! Detta var en hit hos syskonen som genast började planera vad vi skulle se och vad dom skulle ta med.

Mamma körde över oss allihopa och sedan blev det "skräckis" efter "skräckis" och ja jag kallar skräckfilm så :P Blev småmobbad när jag skulle söka efter nya skräckfilmer på internet och skrev skräckisar 2009 *skrattar*. Det var iallafall roligt att spendera kvällen/natten med mina syskon, så fler sådana kvällar får det bli. Även Mickis gjorde oss sällskap, och tillsammans fick vi många skratt denna kväll.


Tack för trevligt sällskap hörni, nästa gång satsar vi på komedinight va? /TINA

Inga kommentarer: