tisdag 27 oktober 2009

Syskonkärlek

Hej hopp!

Ja denna helgen har varit full av saker.. :)

Som i mitt tidigare inlägg så har jag och lillbrorsan Thomas målat om här hemma i vardagsrummet, blev kanonfint. Kände dagen efter att vi borde måla så på väggen där vi staplat upp våra filmer, så även där blev det gjort.




På lördagskvällen kom även resten av mina syskon över och vi har spenderat flera dagar ihop med filmtittande och monopol spelande här hemma. Utnyttjade även dom till lite hjälp med målningsarbeten här hemma, och börjar få småprojekten klara snart. *ler*

Vill tacka för några trevliga dagar med er trots att ni retar varandra och emellanåt mig till vansinne, men så är det ju med flera tonåringar under ett tak. Mamma vad är hemligheten? *skrattar* Sen blev vi lite knasiga framåt kvällarna här hemma...


Behöver jag säga mer?...


Har fått en ny barnmatsstol här hemma den e kanon fin och bra måste jag säga får 5 + av fem möjliga! Den e så fin och Oscar verkar gilla den rätt så mycket.



Ha de gott /TINA

Inga kommentarer: