onsdag 9 december 2009

Ett kort inlägg om dagen.

Hej hopp igen..


Skriver nu när jag har en liten stund av egen tid. Ja idag har man då varit på maxi, kollade in på lindex och kappahl, finns så mycket fint alltså både till mamma och barn, men har bestämt mig för att vänta på mellandagsrean istället. Fick idag ÄNTLIGEN möjlighet att prova ut en ny storlek på bhn... Det visade sig att jag numera är D-kupa *jisses* undrar ja om det går tillbaka ner när amningen är helt över, återstår att se. Så när det blir rea ska nya underkläder helt klart inhandlas!


Ja vad handlades idag då, en present till lilla Tilde som blir hela 2 år idag, grattis skruttunge! Vi längtar till kalaset som blir av på lördag. Tror du blir riktigt glad för presenten som jag och din lilla kusin Oscar valde ut idag. Vi hoppas det iallafall *ler*.

(Bilder är tagen i somras)
Har ägnat kvällen åt att paketera in julklapp och present, fick tag i sånt fint julpapper på rusta, 10kr / rullen, dock inte särskilt mycket papper, men väääldigt fint!


Imorgon blir det att åka ut till mamma och moster igen, mysigt att spendera tid ihop vi tjejer, dock tror jag Oscar ledsnar på allt kärringsnack, haha. Men vill liksom passa på att hälsa på moster nu när hon är här nere, sa jag att hon bor uppe i Bureå, högt upp i norrlandsskogarna.


Nahepp nu blir det sängen för min del, är såååå trött. Många varma kramar till er därute/TINA

Inga kommentarer: