lördag 26 december 2009

God Jul igen!

Hej hopp!

Då var den andra julaftonen avklarad. Det blev med mina sida av släkten och många fina klappar blev det även denna gången, tusen tack till er alla. Lilla Oscar är redan så bortskämd. *skrattar*
Det var mamma som fick slita mest i klapparna idag, men ibland så hjälpte han till *ler*
Nästan alla julklapparna lilla Oscar fick idag, saknas någon som mormor fick byta då den slutat fungera, men jättetack för alla fina saker Oscar kommer roa sig med framöver *jättetack*

Ja imorse fick pappa Micke vara barnvakt för då skulle mamma iväg till stan och gå på mellandagsrea. Smög in på HM som hade öppet för clubmedlemmar redan kl 9, så var väl där runt kvart, 20 över 9 på morgonen. Det var redan full fart i affären och jag gjorde storfynd åt mig själv!!

Fick tag i helt set inför fjällenresan i januari. Byxor+fleecejacka+vindjacka! Detta gav jag 450kr för och sparade in hela 697kr! Snacka om fynd alltså, och att alla kläderna passade också, helt otroligt!


Blev även rätt mycket kläder åt Oscar också, är ju så roligt att köpa åt honom. Nu börjar man ju liksom tröttna på de kläder han har i strl 74 så blev lite inköpt i strl 80 denna gången.
Alla fina kläder Oscar fick idag! *tack så jättemycket allihopa*
Imorgon åker vi iväg till maxihuset för att se om man hittar något fynd även där, behöver lite nya underkläder och även någon mysig mössa. Så tror jag ju också att det blir lite mer kläder åt lillnisse, kan ju inte låta bli, han är ju ljuset i mitt liv!

Ha en myskväll!

/TINA

Inga kommentarer: