torsdag 3 december 2009

Den ska bli MIN!

Mmm just nu sitter jag och suktar efter ett objekt på tradera.se , jag vill ha denna och ska banne mig vinna den också! Undrar vart den kommer göra sig bäst? Beror lite på hur stor den är, enligt beskrivningen: 55x47cm så den blir nog ganska perfekt om jag få säga det själv. *ler*




Jaha idag dåra...
Tittade ut på bakgården och blev plötsligt sugen på att gå ut och gå igen, hmm funkar nog inte rätt i huvudet på mig. När det är varmt håller jag mig inne och när det blir minus grader går jag ut, kan ju tro att jag är en snögubbe. Idag gjorde jag Oscar lite extra fin i skjortan han fick till dopet, synd att bara använda den 1 gång och sedan inse att den är för liten, så idag blev en skjortdag för lillnisse och han verkade inte tycka det var fy skam. :)

Se så fint han sitter själv, vår duktiga lilla kille!

En frusen liten Oscar på promenad med mamma -3,6grader.


Vi gick en liten tripp i klocket och sedan hem till Oscars farmor & farfar som bjöd på god mat och trevligt sällskap *tackar så mycket för idag*.
Oscar slockna som ett litet ljus idag redan kl 18.20, pluttisen... Vi testade lite välling nu på kvällen, är i stadiet nu när amningen börjar lida mot sitt slut, dagens amningstillfällen: 3 totalt.

Namnsdagspresenten Oscar fick av farmor & farfar:


Tipsar om dom här nyheterna som ni säkert redan hunnit smaka, men ojoj så gott! Min nya favorit blev helt klart raspberry/yogurth *mums*



/TINA

Inga kommentarer: