måndag 7 december 2009

Lite mer sällskap och grattis Pappsen

Halloj!

Ännu en måndags som börjar lida mot sitt slut.. Haft en mysig dag tillsammans med familjen, jo det är så att Micke är långledig nu i december *jättemysigt* så nu får vi spendera lite mer tid ihop och det kan behövas, då man i vanliga fall knappt hinner träffas när jobb och matlagning/barnpassning kommer ivägen för kvalitetstid.

Jag vet en liten kille som verkligen tycker om att pappa är hemma, ja lilla Oscar. Han vaknade imorse och pratade Daddadadadaaa *skrattar* Det var precis som om han förstod att "pappa är inte på jobbet denna morgon,wohoo!!".

Idag blev det mest att vara hemma då vädret drog ner lusten att göra ett skit. Usch vart tog frosten vägen?? *vill ha snölandskap* Men vi kom iallafall iväg till några affärer idag och den andra julklappen är inhandlad idag! *stolt* . Just det farsgubben fyller år idag, hela 51 bananer, haha grattis gammelgubben, något firande får vi väl göra en annan dag då han jobbar kväll denna veckan..

Denna kväll kom jag mig för att maila iväg till två större företag/organisationer om en idé jag fick. Hoppas verkligen att det är något dom kommer nappa på, its for a good cause. Och mer om det kommer jag nog skriva när jag fått någon feedback ifrån dem.

Nu blir det att ligga i sängen och se på lite serier, ha en underbart fin måndagskväll.
/TINA

Inga kommentarer: