fredag 4 december 2009

Den blev MIN!

Ja hejsan!


Minns att jag glömde tala om för er om vad bilden är för något som jag i tidigare inlägg skrev om att jag ville vinna. Det är en väggdekor som jag kan tala om att jag vann! Wohoo fick betala 22:- + 39:- för den *hel nöjd*


Idag har jag spenderat hela dagen hemma hos mina föräldrar. Dom var dock inte hemma, men det var min underbara moster Maggan! Hon har rest hela vägen ner från Bureå, och det är så mysigt att ha dig här! Pappsen och mamsen kom hem 14.30 - 17.30.. Oscar skötte sig exemplariskt idag, åt bra och sov lite middag dom tider vi fått in rutin på här hemma, helt underbart.


Haha, brorsan, jag och barnen åkte iväg imorse till Maggan hos morsan. När bytet till buss skulle ske vid väster tull, fick jag till min förfäran se en massa ungdomar sitta på barnvagnsplatsen. Där skulle vi gå på med två barnvagnar och UNGJÄVLARNA vägrade lyfta på arslet tills dess att jag morra högt: "Tuta på er det här är faktist barnvagnsplatsen!" dont mess with me unless I have had my cup of coffee in the morning, vilket jag inte fått.... *skrattar* Vad har hänt med dagens ungdomar, när jag var 16-17 skulle jag iallafall ha vett nog att resa på mig för att ge plats åt äldre och barnvagnar, men inte dom jag stötte på idag...


Ja men dagen har varit mysig måste jag säga, blev kvar mycket längre hos föräldrarna än vad jag trott, och idol kvällen med Mickis här hemma sköt vi fram till imorgon, då får det bli lite mys framför några filmer istället. Hoppas det går bra gumsan, skräck står på schemat. ;)








Tror ni Lillan börjar acceptera lillkillen än?
Hon överväger nog saken iallafall! *ler*



Ha en mysig fredagskväll //TINA

1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Hehe grattis till vinsten! Och akta dig, det är ett beroende ;) shopping shopping shopping!! Ska till jobbet nu men vi ses ikväll då :D kraaaaaaam