söndag 6 december 2009

2:a Advent

Hej där ute i stugorna...

Igår ägnades kvällen med trevligt sällskap av mina yngsta syskon och Mickis. Micke var på julbord på palace och verkade ha trevligt, så fanns liksom ingen anledning för mig att sitta hemma ensam en lördag kväll. Så det blev movienight här hemma, och att äta blev det ......VÅFFLOR! Ha det kunde ni nog inte gissa. *skrattar* Det är ju rätt gott faktist även om det kanske inte kan klassas som "middagsmat" direkt.
Blev hur många våfflor som helst, tråkigt att det egentligen bara är gott att äta när dom e nygräddade.

Ja vi såg på film som sagt och det bjöds på :
Final Destination 4 (tydligen 3D film insåg vi efter halva)


Haha såg bara för roligt ut när vi satt allihopa med glasögonen på *gapskrattar*
Trick "r" Treat
Knowing

Jag måste dessvärre säga att jag inte tyckte någon av dessa var speciellt bra, jag har ju final destination triologin så hade höga förhoppningar på 4an, men det blev en besvikelse tyvärr. Men trots det var det en mysig kväll här hemma, så tackar för det!

Ikväll blev det inte mycket mys, Oscar sover äntligen efter bad och 1 timmas ligga i sängen och leka med mjukisvovven. Så nu har jag fått mat i magen och funderar på om jag skulle lägga mig och jäsa i soffan. Så hoppas ni har det fint ute i stugorna/lägenheterna.


Min fina pluttis i den sina nya hängselbyxor.

Glad andra advent /TINA

Inga kommentarer: