torsdag 17 december 2009

Jag kan SJÄLV!

Hej mitt vinterlaaand nu är jag hääär...

Åh det är så sagolikt vackert ute, det enda jag kan tänka mig att gnälla om är att det blåser ordentligt här i Norrpan. Idag visade termometern lite kallare väder -6, burr, skönt att hålla sig inne.

Ja i måndags postades julkorten för i år, känns lite roligare att skicka julkort nu när man har ytterligare en person i familjen. Beställde dessa fina från vistaprint . Behövde endast betala frakten för dem, men det blev rätt dyr frakt för att hinna få hem dom innan den 16:e. Men är nöjd med dom, synd bara att jag inte fick tag i en tomteluva tidigare, för den Oscar har på bilden är en plojbild tagen på Åhlens där jag inte lyckades få ett leende *skrattar* men men..



Ja vi är i en period då Oscar börja lära sig att hålla saker så som vattenflaskan, han älskar att försöka dricka själv, han lyckas inge vidare men att få in den i munnen går alltid på nått sätt, bara det att luta flaskan för att låta vattnet rinna igenom pipen kvar att lära.
Jag försöker hitta pipen..
Precision var det ja..

Sådär ja, men varför kommr inte vattnet?
Ah sådär ja, var väl inte så svårt ;)

/TINA

1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Vilket fint julkort gumman!! :) Bra jobbat :) ses imorgon, nu sk jag sova.. hmm vad är klockan.. 20.05.. natti ;)