lördag 12 december 2009

Nu är julklapparna klara!

Hej mitt i natten!

Kom på att jag inte bloggat idag pga tidsbrist, har en liten kille här hemma som har varit allt annat än glad idag, nej nu ljuger jag han har bjudit på många goda stunder idag trots att han varit väldigt ledsen också. Jag har mina misstankar om att det kan vara någon till tand på G för idag har lille Oscar varit dålig i magen och vääldigt orolig vid sovstunderna, vänt sig och vridit sig utan att bli nöjd. Han somnade runt 23 för natten, och då hade jag mer eller mindre spenderat hela kvällen i sängen med honom sedan kl 18. Ingen vidare rolig fredagskväll, men så kan det vara. Bara att bita ihop!


Såg idol, och fan va kul att Erik vann, han är ju så otroligt duktig! Tror ju också att Calle kommer lyckas bra ändå utan idols hjälp, han har ju en enorm talang killen.

Jo idag kom jag och Micke iväg till för att handla in dom sista julklapparna. Mickes snälla föräldrar vaktade Oscar då vi åkte iväg och nu efter en kämpig kväll är julklapparna inslagna och står och väntar på sina ägare med spänning.



Morgondagen bjuder på kalas hemma hos Bella och Per, lilla Tilde som fyllt 2 har kalas, så hoppas vi kommer att kunna ta oss dit, lite osäkert nu då Oscar verkar vara rejält täppt i näsan och lite varm i pannan och kroppen. Men vi hoppas på en frisk liten kille imorgon åtminstone pigg och glad!


En av Oscars julklappar fick han idag då pappa Micke inte ville vänta ända tills den 24:e med att ge honom den, är denna fina Barbapapa figur i hur mysigt material som helst! 149:- och fanns i massa olika färger på City Gross. Så passa på ni som också har en förkärlek till dessa figurer. Oscar älskade den och det blev många pussar och kramar på den ikväll hemma hos farmor och farfar. *skrattar*





Nu blir det sängen för min del, tätt intill min lilla älskling som ligger och snarkar pga täppt näsa. Åh pluttis!


/TINA

1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Haha jag tittade också på de där kuddarna :D Men sen tänkte jag att nää, fan, jag är ju vuxen, vad ska folk tänka? ;)