onsdag 16 december 2009

BVC idag!

Hej hopp!


Jag måste börja med att säga, FAN TA ALLA IGENSNÖADE GÅNGVÄGAR!
Phuu, nu har jag fått det ur mig. *känner mig genast gladare*




Vi stack iväg hemmifrån 11.05 och skulle befinna oss på BVC 11.30, gått om tid tänkte jag, tills vi kom ut, Jiiizez.. Hade kommit massor med snö och plogbilarna hade inte hunnit ta gångvägarna här i klocket. Aja det är bara och vada sig fram då. Trodde inte att varenda väg vi tog skulle se ut som utanför dörren, väl framme på BVC var jag tvungen att sätta mig ner och pusta ut, vi kom fram 11.25 och svetten rann om mig. En promenad i vanliga fall tar ca 10-15 minuter.


Men väl hos Jonna satt vi och pratade om hur allt går för oss hemma och det är så skönt att man kan säga att allt är väl, inga sjukdomar och inga problem i vardagen mer än lite jobbigt med Oscars nya gaddar. :)


Nya uppgifter om vikt och längd är:


Vikt: 9760gram
Längd: 73cm
Huvudmått: 44


Det märks att det börjar stabilisera sig nu med vikten och längden, allt går ju så fort i början när dom är nyfödda, dom går upp i vikt massor och växer ur alla kläder på två röda. Man tror ett tag att dom ska bli giganter redan vid halvåret, men tack & lov saktar det in nu.







Nu blir det att stoppa nått i magen på mig och Osse, sen blir det ett försök till att få lillfisen att vila lite här på dagen.

Ha en fin vinterdag, nu komm vi att hålla oss inomhus resten av dagen. /TINA

Inlägg på Familjebloggarna finns här

Inga kommentarer: