måndag 23 november 2009

Julklapps Tips till Oscar

Goddagens...


Tänkte tipsa om lite roliga saker och fina kläder som jag tror Oscar skulle ha glädje av, bara lite tips och ideér.
Bilderna är hämtade från hemsidan http://www.dunderbutiken.se/ Men jag tror att dessa leksaker även går att finna i diverse affärer, men priset skiljer sig nog från affär till affär.


1. Noodle Teether, bitring Infantino 79:-
2. Peek-a-Boo rattles, Infantino 99:-
3. Hårborste & kam 75:-
4. Pingu, bitleksak 89:-
5. Pingu, vagnleksak 199:-
6. Barbapapa, bakleksaker 199:-
7. Barbapapa, kramgo 199:-
Lite kläder jag spanat på själv åt Oscar:




Oscar har strl 74 kanske jag ska tala om också. *skrattar*

/TINA

2 kommentarer:

mikaelajepsen sa...

Jag vill också ha Barbapapa så det får han inte :P!! Wiiiii.. hehe ne vars, men lite avis skulle jag nog bli om han hade dom och inte jag.. kramar

mikaelajepsen sa...

Haha VI kan ju leka med dom! Bygga små hus i små städer och döpa om dom :D