torsdag 5 november 2009

18åring / Saw marathon

Heej!

Jag har ju inte hunnit blogga som jag tänkt egentligen, har ju tagit bilder och allt... Men mår lite illa just nu så orkar inte trixa och fixa med det just nu.

Har haft lillbrorsan Thomas här, han fyllde år igår HELA 18år! Haha tänka sig, och imorgon skulle han ut på invigning av krogen. Jag minns min 18års dag, har tom kvar ett foto från den dagen ju....

Taadaa!



Det är jag och Bella på fotot, men jag tror inte hon skulle bli så glad om jag la upp denna bilden på bloggen utan hennes tillstånd, så vi gör dig lite hemlig bakom det svarta hålet. :)

För att återkomma till vad vi gjorde här igår och idag så kan jag tala om att jag tog mig igenom de 5 filmerna av Saw. Usch! Mår illa nu på kvällen när vi nyss avslutade den sista filmen, varför så mycket blod? Usch...Usch... Man undrar hur han som kommit på idén till filmerna mår i bollen egentligen.

Nu till kvällen har jag och Micke diskuterat vaccination av svininfluensan. Eller han har diskuterat med mig och kör med "Tänk på Oscar kortet". Och det är klart jag tänker på lillnisse. Jag vill egentligen inte vaccinera mig, men vill ju inte heller riskera att han får viruset via mig. Nej det blir nog att ta den där jääävla sprutan trots allt jag hört om den, men jag bävar mig är ju så fruktansvärt jävla rädd för sprutor. DO IT FOR OSCAR, kommer cirkulera i mitt huvud när dom ska sticka mig. DO IT FOR OSCAR!


/TINA

Inga kommentarer: