söndag 15 november 2009

Dålig på att blogga, men hinner inte ibland

Jag ber om ursäkt men har varit dålig på att blogga nu på några dagar...

Har haft lite för mig i helgen, i fredags spenderade jag dagen med brorsan och barnen, vi tog en höstpromenad och sedan såg vi på film "Monsters vs Aliens, den var jätterolig måste jag säga. *skrattar*

Godingarna i lekparken, medans en trött liten Oscar spanar från vagnen...





Sedan igår åkte vi till mor och far och spenderade hela dagen där, det blev god mat och en glad liten Oscar gnällde inte mkt då han fick åka runt i sin gåstol, han älskar den! Studsar upp och ner och blir bara bättre och bättre på att gå omkring här hemma och även på borta plan!
Har haft syskonen här hemma nu också, vi skulle spela monopol igår som har blivit lite av vår grej här hemma, men det kom tysta protester från en liten tjej....


(Ber om ursäkt för mina fula syskon MOHAHAHA!) :P

Har läst ut boken "Flickan som lekte med elden" , fy fan va bra den var, måste se filmen nu!

Har påbörjat denna nu, och såg nyss att den kommer ut på bio i november, måste se den också när jag läst ut boken, så roligt att få ansikten på karaktärerna som man skapat sig en bild av i huvudet.



Aja nu ska jag spana lite över veckans framtida matsedel....
Ha en fin söndag /TINA

Inga kommentarer: