lördag 21 november 2009

Grekiskt och Minnen

Mmm en mycket trevlig dag, det ända tråkiga var att lilla Oscar bestämde sig för att inte sova något på dagen, en liten halvtimma var allt, så i bilen påväg hem slocknade han fort. Tråkigt bara att behöva väcka honom för att klä av han alla kläderna och på med pyjamasen, men det måste man ju göra så...

Morfar & Lilla Oscar

Idag bjöds det på mycket god mat hemma hos föräldrarna, farsan hade slagit på stort och det stod "grekiskt" på matsedeln, mmm blir nästan hungrig när jag tänker på hur gott det var, många plus blev det iallafall för maten!


Mmm den goda maten..

Stackars syrran Madde hade dragit ut en tand, och bedövningen gjorde att halva hennes ansikte hängde, usch stackaren, tror dock det blev bättre framåt kvällen för henne.


Madde & Oscar

Dennis och Madde rotade fram massa gamla kort och däribland fann jag detta kort på mig och pappa, shit kan knappt tro att det är han?! :)


Även detta på Mickis och hennes pappa, samt min lillebror Thomas och mamma.

Många år sedan, minns du sjömansklänningen Mickis?
Haha vi hade väl lika klänningar på avslutningen då kortet är taget om jag minns rätt?! *gapskrattar*
Ja tänk vad åren går fort trots allt. /TINA

1 kommentar:

mikaelajepsen sa...

Shit!! Vad roligt!! hahaha.. såååå länge sedan alltså.. vad pluttig Thomas va, hihi!