fredag 20 november 2009

Farliga hörn blir snälla istället!


Japp så har det börjats barnsäkra här hemma!

Mickes snälla föräldrar köpte igår hörnskydd åt oss , dom blev kanon bra, gick inte riktigt att göra som beskrivningen sa, pga bordets form, men det gick att montera det övre skyddet så nu är dom hörnen säkra ett tag framöver, känns mycket skönt. :)


Oscar har ju börjat "prata" lite mer nu, det hela började igår, och det är så otroligt gulligt *skrattar varje gång*
Lyssna och njut :



Kom på nu att jag har ju inte lagt upp klippet då Oscar testar citron för första gången *skrattar* :

Åh idag kom min mascara jag beställde, Loreal Telescopic, blev som många andra frågade över hur Hannah Graaf kunde få så otroligt låånga ögonfransar, svaret blev mascaran Lancome Definicils, eller den billigare varianten som jag köpte, hel nöjd måste jag säga!

Beställde ifrån http://www.glossme.se/ snabb leverans och billigt!

/TINA

2 kommentarer:

Sandra sa...

Svar: Hej och tack detsamma får jag väl säga. En jätte söt liten son.
Känner igen dig från degeer så det stämmer =)

Hoppas allt är bra med er.

// Sandra

mikaelajepsen sa...

Fan vad fin du blev i håret gumman!! :D Kanonbetyg från mig!
Va tvungen att visa mamma lilla Oscar! Hahahaha, hade velat vara med när han åt citron haha!

Och du, nötkakorna blev så goda att hela plåten slank ner i min mage..

Kramar