torsdag 19 november 2009

Blev ingen vaccination

Nej det blidde ingen vaccination idag, beslutet kom strax innan halv 5 idag. När det inte känns 100% rätt i hjärtat så är det nog bättre att vänta, el vad säger ni?

Det som fick mig att balla ur till slut var när jag läste detta :




Om man inte kan råda alla människor i världen att vaccinera sig så borde man nog avvakta tills någon säger till dig att "nu ska du vaccinera dig". Jag menar ok, klart valet är mitt om jag vill ta vaccinet, men om det är så bra borde man då inte kunna säga : "Vi råder dig att vaccinera dig". Känns ju helt fel att inte våga stå för att man råder folk till ett skydd mot denna influensan som skapat hysteri världen över!

Nej vi bestämde idag, jag och Micke att vi avvaktar tills vi vet mer om detta. Vi får väl leva i karantän, haha, nej men vi får väl försöka undvika att dra på oss någon influensa, och om vi får det, ja då får vi helt enkelt sova i gästrummet.

Annars då, har varit hos svärföräldrarna med lilleman. Han tyckte det var jätteskoj som alltid *skrattar* och idag ville även Oscar vara med och prata, han t om svarade "naee" när någon uttryckte sig. Haha han är ju för rolig min lilla Osse.

Tusen tack förresten för dom där hörnskydden till vardagsrumsbordet,
dom blev toppen! *tackar Håkan och Ingalill*

Har precis avslutat kvällen med en film här hemma Twilight. Den var väldigt bra, nu vill man ju se tvåan som om jag hörde rätt har premiär imorgon! :)


Ha en fin kväll hörni!

/TINA

1 kommentar:

Jimmy sa...

Åh, Tina och Micke, det är rätt. Vänta med vaccineringen, eller ta den inte alls! Det är något väldigt lurt med hela den grejen, det är jag helt övertygad om. Yes! Hoppas allt är bra med er. Kram på er!