söndag 6 september 2009

Mamma Mia (here we go again)

Halloj!
Okej helgen har bjudit på både det ena och det andra. I fredags var jag hemma hos föräldrarna med Oscar. Vi åt goood bruschetta på grekiskt lantbröd *mums* trevligt sällskap och en avslappnad skön kväll. *tackar*

Igår kom tant Mickis förbi och hälsade på, vi satt mest och pratade tjejsnack som Oscar var måttligt road av, haha... Men som i en impuls stack vi iväg till stan där jag för övrigt inte varit på år och dar (minns varför). Mitt i allt så blev det en vända till Maxi också, skojakt för Mickis del, medans jag bara fönstershoppar då denna månad inte är lika generös med pengar. Det blev en fin sjal och ett par nya jeans för Mickis del och fin fina var dom. På kvällen såg vi filmen Mamma Mia och jag älskade den! Grymt bra måste jag säga. Till middag åt vi tacos, mmm man kan sakna den maträtten när man inte ätit den på någon månad, gottigott.

Idag fick lite sovmorgon, känner mig inte helt hundra heller, snorig.. *blä* Sen vaknade jag emellanåt på natten av nått jävla liv i nån lokal i närheten, hatar att folk inte kan respektera att man bör sänka ljudnivån när man har fest, man vill inte vakna av liv och stök kl 2.30 på natten.
Vid tolvtiden dök Mickis upp på en liten kort visit, vi pratade lite gojs och sen åkte hon iväg för att införskaffa lite stuff på stan. Några timmar senare strök päronen förbi med lite grejor men lika snabbt försvann dom igen då det skulle tömmas vatten ur båten.

Ikväll blir det lugnt här hemma, ska bada med lillgrisen och vi ska göra nya fotavtryck ikväll, han är ju över 4 månader nu och vi har ju flitigt gjort avtryck sedan han var 2 månader.

Älskar det här fotot på Oscar, du e så fin!

Ha en bra kväll hörni, vi i sjukstugan ska försöka göra detsamma /TINA

Inga kommentarer: