tisdag 22 september 2009

Goooodmorgon Nooooorrköping!

Japp uppe med tuppen och känner mig pigg, ah härligt!

Vaknade med lillgrisen kl kvart i 8 när Micke stack iväg till jobbet så då började livet..
Aaaooo aaaooo oooaaa = Mamma jag vill att vi går upp nu!

Så lät lillen ligga på mage som han alltid vill och satte igång med maskin med tvätt som nu roterar i badrummet. Han e ju för rolig Oscar. Han vaknar tidigt, tvingar upp mig som tar med mig hela ekipaget ner på bottenvåningen, där har vi som rutin att sitta i sin graco gunga framför Disney kanalen i ja drygt en kvart, så hinner jag ge katterna mat och styra med att plocka lite hemma. Sen börjar gnället, jaha då vill han inte längre sitta i gungan och då är det dags att sova en stund i vagnen *han vaknade ju nyss* men det spelar ingen roll, rutin är rutin ;)

-avbryter skrivandet då han börjar vakna i vagnen-

(Han tappade bara nappen)

Ja, då ska vi se... Jo hade velat lägga upp lite bilder på hur gott min lilla älskling tycker att det är att äta mat här hemma, men då min dator har problem med att ladda upp bilder väntar jag lite med det, men ni ska få se framöver, hihi, mat överallt!

Igårkväll lade vi ut en blocket annons --> http://www.blocket.se/vi/23712418.htm
Har hittat ett nytt bord som jag blev kääääär i och som jag tror även Micke tyckte om så får se när det kan inhandlas. :)

/TINA

Inga kommentarer: