onsdag 30 september 2009

Grattis till mina killar!

Idag är det Mickes 26:e födelsedag..GRATTIS!!
Och det är också Oscars 5 månadsdag. Tänk att han kom till världen för 5 hela månader sen, så fort det går...

Har tyvärr inte köpt någon present till Micke, han är svår att hitta på saker till, men tänkte aha jag bakar en hemma gjord princesstårta åt honom med marsipan och hela faderullan... Går ner till willys med Oscar i vagnen och nya åkpåsen som är TOPPEN! *Tusen tack för den*.

Väl nere på willys plockade jag på mig allt jag skulle behöva för att göra tårtan och när det är dags att betala öppnar jag plånboken och upptäcker att mitt bankomatkort är borta.....!!

Vi var och handlade igår på citygross och då betalade Micke maten medans jag packade i kassarna, då slant mitt kort ner i hans plånbok. Fan så pinsamt, eh aha kan jag bara ringa ett samtal frågade jag tjejen i kassan?! Javisst svara hon.... Fan stressad till tusen och jättegenerad provar jag att ringa Micke, men har ingen sändning!!! Faaan går ut ur affären och provar igen, fortfarande ingen sändning... FAAAAN! Jaha nej får be om ursäkt men kan ju inte betala för mig så får lämna tårtingredienserna och gå hem igen, generad och uppstressad.. Då när jag e påväg hem lyckas telefonen koppla fram samtalet till Micke och han får veta hela storyn, och mkt riktigt låg mitt kort i hans plånbok..

Det var den överraskningen det... /TINA

Inga kommentarer: