tisdag 23 februari 2010

Tvättmaskin till salu

Goddagens!


Ännu mera snö kommer från himlen idag, och våren känns allt längre bort. Nu har iallafall jag fått nog av snö och vill ha värme och sol! Usch, man kan ju inte ens ta sig ut med barnvagn längre, det är ju helt galet.


Hur som helst får man väl sitta här hemma och glo på väggarna i några dagar till. Men på torsdag då blir det att åka iväg för att hjälpa farmor med sista flyttlasset. Då kommer vi även att få en ny tvättmaskin som hon inte kommer ta med sig till sitt nya ställe. Hur snällt som helst! Men nu är det så att vi behöver göra oss av med den vi har här hemma så därför tänkte jag höra med er därute,


Någon som vi köpa en tvättmaskin för en billig peng eller känner någon som kanske skulle vara intresserad?



Märket är en Elekrolux EW920 S

Tvättmaskingen har några år på nacken men det tvättar riktigt bra och tar inte stor plats. Det ända jag känner att jag behöver nämna är att den behöver något att så på då den gärna hoppar omkring annars. Men det är egentligen inget måste, bara det att det låter ganska högt då centrifugen sätter igång och då hoppen sätter börjar.


Den tar inte stor plats som du ser på bilden



Bruksanvisning finns till maskinen med tvättprogram och dylikt.


Bruksanvisningen


Intresserad, lämna isåfall en kommentar, eller ni som känner mig ring eller smsa!


/TINA

1 kommentar:

Thomas - Sydafrika sa...

Her e det varmt och skont, 30-40grader varje dag :) helsa lillkillen och ha det bra =)