tisdag 9 februari 2010

Övningskör

Hej!

Blir ett inlägg innan man hoppar i säng är helt slut. Oscar är tyvärr fortfarande lite förkyld så det är många tårar och skrik under dagarna här hemma. Tror nog han blir bra snart, vi hoppas på det.

Idag har man tydligt märkt att Osse har lärt sig "krypa" kan egentligen inte kalla det krypa för hans teknik är snarare hasa fram på ett sätt som påminner om simning. Ska försöka fånga detta på video imorgon.

Måste ju bara visa hur roligt det ser ut alltså.. Haha! Men när vi i fredags var på Netto och småhandlade så bar jag omkring på Osse och tung som han är insåg jag snabbt att det skulle bli jobbigt, så vi lånade en barnkundvagn och i den fick lilla Osse plats. Han satt jättebra och spanade på allt och alla som stirrade på honom och på mig. Tokiga föräldrar tänkte väl dom, men hallå? Själv tyckte jag det var skitsmart, och det blev ju även ett roligt minne för oss att ta med i framtiden.. *skrattar*


Världens sötaste nettovara!

Bjuder ikväll på två härliga videor på min lilla knasboll. Han fick en Volvo c30 av farfar och farmor i julklapp och det visade sig vara toppen roligt att provåka idag, han förstod faktist hur man skulle göra för att ta sig framåt även om inte filmen visar riktigt det, tror ni vi kommer ha fartmärken lite överallt när lillnisse lärt sig ta sig fram själv sen? *skrattar*





En riktigt rolig sak jag lyckades fånga på film då jag egentligen hade förhoppningar om att filma när han kröp, var när han skakar huvudet från sida till sida. Han har kommit på det själv och tycker det är skitroligt! Haha och det gör ju även vi andra med. *gapskrattar*




Godnatt på er /TINA

Inga kommentarer: