torsdag 25 mars 2010

Som en kniv i hjärtat

Fy fan säger jag bara, såg nyss ett fruktansvärt klipp på aftonbladet.se där en 11 månaders baby blir våldsamt misshandlad av sig "Nanny". Det är fan så jag sitter och bölar nu...... Det gör ont i mig att se och ännu mera skrämd av tanken att det faktist kommer bli så att en dag ska det dyraste och viktigaste i mitt liv lämnas bort till en vilt främmande människa som jag inte känner. Undrar vem det är som har separationsångest, jag eller Oscar? Gud vad jag önskar att jag slapp mitt jobb och kunde vara mamma på heltid. Älskar att vara hemma med plutten, även om vi har våra dåliga dagar vi också. *ler*

Nej jag vill verligen varna er för detta klippet, det gjorde extra ont i mitt hjärta med tanke på att barnet är lika gammal som Osse och att det lika väl kunde varit han som satt där, när den där hjärtlösa ragatan slår och sliter i honom.

Om ni nu vill se klippet finns det här.

Usch nu sitter jag med ångest, varför lät jag inte bli att titta på det där klippet som min instinkt sa att jag skulle göra??!

/TINA

Inga kommentarer: