söndag 21 mars 2010

Helgen är över..

Ja då sitter man här igen och helgen är snart över..

Syskonen var över och jag fick möjlighet att få utlopp för min kreativitet! Suget att test "decoupage" blev stort och nu har jag gjort om två kakburkar, flera ljus och även en glasflaska. Hade inget speciallim hemma så längden ihop tapetklister av: potatismjöl, socker och vatten. Tänka sig att det funka! Nu behövs bara lack för att slutföra jobbet.

Jag och syrran slängde ihop två små söta kossor,
Tanken var egentligen att vi skulle skapa grisar åt Osse av ballong och tidningspapper, men det visade sig vara så skojigt att vi beslöt att låta dom vara dekoration tills dess att Osse är äldre och inte vill äta på allt. Bild på Rosa-Li och Helmut kommer imorgon! :)

Nu tackar jag för mig och hälsar Mickis, klart vi måste ses snart!! ;)

/TINA

- Posted using my lovely iPhone!!