fredag 5 mars 2010

Fantastiska fredag!

Hej du härliga fredag!


Mår inte på topp då jag åkt på förkylningen som lilleman börjar friskna från, har fortfarande kvar jobbig hosta. Men annars känns det bra och roligt just nu.

I söndags kom svärfar Håkan över och hjälpa oss installera vår nya tvättmaskin vi fått av min farmor. Jättetack för hjälpen! Den funkar kanonbra och för en gångs skull känns det faktist roligt att tvätta. Den nya maskinen rymmer dubbelt så mycket tvätt som den vi hade innan så nu har jag lyckats halvera tvättningen här hemma och det är en sann glädje för mig som annars kan få sätta igång 3-4 maskiner i veckan ifall man glömt att tvätta någon gång veckan innan det.



Annars då, ja en förlängning av abonnemangen gjorde det möjligt för mig och sambon M att få varsin Iphone 3g s. Hans kom i början av veckan och efter att jag skulle beställa min så fick vi veta att det var helt slut på mobilerna och att jag skulle behöva vänta till v.11 med eventuell leverans. Åh så tråkigt tyckte jag, men vad gör man? Igår fick jag ett sms som talade om att DHL har nu skickat paketet och det väntas komma fram imorgon (alltså idag) WOHOO!! Min tur måste ha vänt, så himla roligt! Nu väntar jag bara på att M ska sluta jobbet och komma och hämta oss här hemma för att inhandla fredagsmys och min nya telefon. Ljuvliga fredag.




Ja det blev att välja en vit, M valde en svart så därav valet. Men kommer ha skal till så spelar ju ingen större roll vilken färg man tar! :)





Dom här två fina skalen fyndade jag jättebilligt på tradera igår, hur fina som helst! 69:- /st inkl. frakt. Hade svårt att bestämma vilken som var finast så köpte en svar och vit, byta efter humör kanske? *skrattar*



Ha en fin fredag allihopa!
/TINA

Inga kommentarer: